phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Παρασκευή 20 Ιουλίου 2012

Ελένη Φουρέιρα «Όλοι οι φίλοι μου είναι gay»


Η Ελένη Φουρέιρα μίλησε στο περιοδικό «Εγώ» και εξήγησε τους λόγους που είναι ιδιαίτερα αγαπητή στο gay κοινό: «Όλοι οι φίλοι μου είναι gay! Μου αρέσει πολύ που είναι ανοιχτόμυαλοι. Θεωρώ μεγάλη μου τιμή να είμαι αγαπητή στο gay κοινό. Για εκείνους έκανα τη φετινή μου εμφάνιση στα Mad Awards».

Η τραγουδίστρια αναφέρθηκε για πρώτη φορά στην περιπέτεια που πέρασε πρόσφατα με την υγεία της: «Υπήρξαν φορές που κουράστηκα πολύ και το σώμα μου αντέδρασε. Παράδειγμα ένα καρκίνωμα που έβγαλα πρόσφατα στις φωνητικές μου χορδές».

Αναφερόμενη σε όσους την αμφισβήτησαν στην αρχή της καριέρας της, σχολίασε: «Δεν ξέρω γιατί. Αυτό που ξέρω είναι ότι μου έκανε πάρα πολύ καλό. Στην αρνητική δημοσιότητα ο κόσμος έρχεται από περιέργεια να σε δει και τότε κρίνει μόνος του το ταλέντο του. Δε νομίζω ότι έκαναν αυτή τη δυσφήμηση έχοντας κακία για μένα. Οι περισσότεροι δεν με ξέρουν καν. Έχω ευχαριστήσει πολύ κόσμο που μπήκε στη διαδικασία να ασχοληθεί μαζί μου, έστω κι αν τα σχόλια δεν ήταν καλά. Εγώ δεν στενοχωρήθηκα, γιατί δεν τα είχα προκαλέσει».

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email