phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012

Είναι πολλά τα λεφτά Άντζελα...


Η Άντζελα Δημητρίου κάνει μια σύντομη αναδρομή στο παρελθόν και εξομολογείται πως έχει ξοδέψει πολλά χρήματα στο παρελθόν προκειμένου να αποκτήσει μια ακριβή γκαρνταρόμπα.Ποιο είναι όμως το πιο ακριβό κομμάτι στη ντουλάπα της;

«Μη μου το θυμίζεις. Δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι. Έχω κάνει πολλές βλακείας και το έχω μετανιώσει! Έχω ξοδέψει εκατομμύρια! Και δεν αγόραζα μόνο επώνυμα ρούχα! Πήγαινα στη φίλη μου την Κάτια και κοπιάραμε βραδινά φορέματα του Gianfranco Ferre και του Valentino και μόνο για το κέντημα μπορεί να έδινα ενάμισι εκατομμύριο δραχμές!» αναφέρει η τραγουδίστρια στο ΟΚ!

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email