phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Σάββατο 4 Αυγούστου 2012

Έλενα Παπαρίζου: Δεν μπορεί χωρίς μουσική


Η Έλενα Παπαρίζου τον τελευταίο χρόνο αναλώθηκε σε εμφανίσεις σε talent show της Ελλάδας και της Σουηδίας και σε συνδυασμό με τον χωρισμό της, πολλοί υπέθεσαν πως είχε τελειώσει με το τραγούδι.

«Υπήρξαν άνθρωποι που στάθηκαν δίπλα μου, που με αγάπησαν και θα τους έχω για πάντα στην καρδιά μου. Τότε, λοιπόν, ήταν σα να είχα αρνηθεί αυτό που ήμουν. Αλλά κατάλαβα με την πάροδο κάποιων μηνών ότι δε μπορούσα πια να ζήσω χωρίς τη δημιουργία, χωρίς όλο αυτό που την περικλείει. Και αυτό αφορά όλους τους καλλιτέχνες – όχι μόνο τους τραγουδιστές ή όσους ασχολούνται με τη μουσική. Αλλιώς, σήμερα θα ήμουν νεκρή».

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email