phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Σάββατο 4 Αυγούστου 2012

Κέλλυ Κελεκίδου: Νιώθει έτοιμη να επιστρέψει στην πίστα


Η Κέλλυ Κελεκίδου νιώθει έτοιμη να «αποχωριστεί» το παιδί της και να επιστρέψει στις πίστες, αλλά αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να κάνει και δεύτερο.

«Αν είναι να έρθει θα είναι ευπρόσδεκτο. Αλλά επειδή είμαι παραδοσιακή μαμά που θέλει να είναι δίπλα στο παιδί της τα πρώτα χρόνια της ζωής του θα ήθελα να έρθει αργότερα. Δεν κατακρίνω τις υπόλοιπες συναδέλφους μου που επέστρεψαν στην πίστα με το που γέννησαν. Απλά εγώ δεν θα μπορούσα να το κάνω. Τώρα λοιπόν αφού χάρηκα το παιδί μου, αισθάνομαι ότι ήρθε ο καιρός να δώσω προτεραιότητα στη δουλειά μου».

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email