phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2012

Ποιοι υπογράφουν το νέο τραγούδι της Πέγκυς Ζήνα;


Όπως ήδη σας είχαμε πληροφορήσει το νέο άλμπουμ της Πέγκυς Ζήνα, θα βγει στις 10 Σεπτεμβρίου.
Σύμφωνα με το Επίσημο fan club της Πέγκυς Ζήνα, οι στίχοι του ολόφρεσκου τραγουδιού ανήκουν στη Βίκυ Γεροθόδωρου , ενώ συνθέτης είναι ο Δήμος Αναστασιάδης, με τον οποίο συνεργάζεται για πρώτη φορά η λαϊκή τραγουδίστρια. Πρόκειται μάλιστα να επισφραγίσουν αυτή τη συνεργασία και επί σκηνής το χειμώνα, αφού έχουν δώσει τα χέρια και θα εμφανίζονται στο νυχτερινό κέντρο Cosmostage μαζί με το Λούκα Γιώρκα και την Αμαρυλλίς.
Πάρτε μια πρώτη γεύση από τους στίχους της μπαλάντας:
"Όχι, δε σε δίνω απόψε πίσω πια
Όχι, δε θα γίνει η αγάπη μοναξιά
Δεν μπορώ να σε κοιτάζω
Και τ'αντίο να διαβάζω...
Λιώσαν τα φτερά μου,πέφτω χαμηλά
Για να με προλάβεις δως μου μια αγκαλιά...
Σώσε απόψε τη ζωή μου Μείνε εδώ, εδώ μαζί μου...
Μείνε εδώ μαζί μου, σ'έχω ανάγκη Φίλα με να μη χαθώ
Φτιάξε μου ένα παραμύθι να κρυφτώ...
Μείνε για να μην τελειώσει ο χρόνος Να μπορώ να ονειρευτώ
Κράτα με, για σένα είμαι εγώ..."

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email