phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

Γιάννης Τόλμης: «Από μικρό παιδί το μόνο που ήθελα ήταν να γίνω τραγουδιστής»

Ο νεαρός , ανερχόμενος τραγουδιστής Γιάννης Τόλμης μιλά στο περιοδικό People, για το επάγγελμά του, για τα talent shows και για τα μελλοντικά του σχέδια.


Το επάγγελμα του περνά κρίση, όπως αποκαλύπτει, όπως και όλα τα υπόλοιπα επαγγέλματα : «Από μικρό παιδί το μόνο που ήθελα ήταν να γίνω τραγουδιστής. Ακούγεται κοινότοπο, αλλά είναι η αλήθεια και χαίρομαι που κάνω αυτό που αγαπάω».


Λόγω ιδιοσυγκρασίας δεν θα μπορούσε να συμμετάσχει σε talent show: «Τα παρακολουθώ, αγωνιώ και εγώ μαζί με τα παιδιά. Τη στιγμή που διαγωνίζονται, θαυμάζω όλους όσους συμμετέχουν, γιατί θέλει θάρρος να κρίνεσαι κάθε βδομάδα, να βαθμολογείσαι και να ψηφίζεσαι από όλη την Ελλάδα και την Κύπρο».


Θαυμάζει πολλούς νέους συναδέλφους του, που σέβονται και δεν είναι αγνώμονες, που προσπαθούν και αγωνίζονται : «Όσο ψηλά κι αν φτάσεις, σημαντικό είναι να μην ξεχάσεις από πού ξεκίνησες! Αν και μετράω πολύ λίγα χρόνια στο χώρο, έχω δει νέους τραγουδιστές που με δύο επιτυχίες ξέχασαν ότι, πριν λίγο καιρό, ήταν στη θέση τη δική μου και τόσων άλλων παιδιών. Η δουλειά του τραγουδιστή πάνω στη πίστα είναι μοναχική. Κάτω από αυτήν όμως είναι ομαδική. Και, δυστυχώς, πολλοί το ξεχνάνε».
Τον ελεύθερό του χρόνο παρακολουθεί μαθήματα φωνητικής με τη Σοφία Βόσσου, παίζει κιθάρα, συνθέτει και τραγουδά.


Το νέο του κομμάτι έχει τίτλο «Τα έκανα θάλασσα» και λέει: «Είναι το πρώτο μου κομμάτι και ευχαριστώ πολύ τους δημιουργούς του, την Εύη Δρούτσα και τον Βαγγέλη Τούντα, όπως και την εταιρεία μου τη Minos Emi, αλλά και όλους όσους με στήριξαν στο πρώτο μου βήμα».


Από την Αριάδνη Στεφανίδου


πηγη:tralala

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email